149 kr. for første pakke

Bestill første pakke Provexin® til kun 149 kr (inkl. frakt). Pakken inneholder hårvekstmiddel til ca. 4 ukers forbruk. Pris på videre forsendelser er 298 kr (inkl. frakt).

  • Ingen bindings- eller oppsigelsestid
  • 14 dagers full returrett
  • Ny pakke sendes hver fjerde uke

Click here for information in English.

kjøpsbetingelser og våre personvernvillkår

 

Kjøpsbetingelser

 

Avtalevilkår for NutraQ Norge AS
Sist oppdatert 10. Mai 2018.

Vi garanterer deg:
• Betaling med faktura
• Ingen bindingstid
• 14 dagers angrerett
• Levering innen to uker

Generelt
Disse vilkår gjelder for avtale om levering av produkter og tjenester, også omtalt som varer eller varen, til sluttkunder i Norge

Parter
Selger er: NutraQ Norway AS
Pb3034 Elisenberg, 0207 Oslo.
Telefonnummer 987 01 416
E-post adresse kundeservice@provexin.no

Foretaksnummer 993 905 607, og blir i det følgende benevnt “NutraQ Norway”, “vi” eller “oss”.

Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen uavhengig av salgskanal, og blir i det følgende benevnt ”du”, ”deg”, ”din”, ”ditt” eller ”kunden”. Personen må være fylt 18 år for å bli kunde av NutraQ Norway.

Abonnement
NutraQ Norway selger produktene på løpende abonnementsbasis i henhold til valgt leveringsfrekvens uten kjøpsforpliktelse eller bindingstid.

Abonnementet kan sies opp fortløpende. Unntaket er når produkter allerede er sendt fra oss, normalt 10 dager før du skal motta neste levering. Du forplikter deg derfor til å motta og betale for denne leveringen.

Endringer av produkter, leveringsform og leveringsfrekvens kan forekomme. Varsel om endringer sendes i god tid før endringene trer i kraft. Mindre endringer, eksempelvis endret emballasje, vil ikke bli varslet.

Ekstra kjøpstrygghet
Du kan når som helst ta kontakt med kundeservice for å pause, endre eller avslutte ditt abonnement.

Leveranse
Vi sender våre forsendelser med Posten. Din bestilling kommer hjem i din postkasse ca. 7-14 dager etter at vi har mottatt bestillingen. Deretter mottar du nye forsendelser i tråd med avtalt leveringsfrekvens. Vi utsteder en skriftlig faktura som fungerer som ordrebekreftelse, og som vedlegges alle forsendelser. For bestilling gjennom enkelte kanaler kan ordrebekreftelsen også bli sendt per
e-post og/eller SMS. Ved spesielle tilbud, større eller flere bestillinger kan det forekomme at bestillingen må hentes
på postkontoret grunnet størrelse og vekt.

Betaling
Du behøver ikke å betale på forskudd. Fakturaen sendes sammen med din forsendelse, og du har normalt 16 dagers betalingsfrist, så fremt ikke annet er avtalt. Ved manglende betaling påløper de til enhver tid fastsatte renter og gebyrer. Vi har salgspant i de leverte produkter inntil betaling inkludert renter og omkostninger er betalt i sin helhet.

Priser
Våre priser er i norske kroner og inkluderer merverdiavgift. Prisen på produktet kan variere avhengig av salgskanal, distribusjon og spesielle tilbud. Prisene gjelder inntil de endres. Varsel om prisendringer vil bli informert i god tid før endringene trer i kraft. Introduksjonstilbudene gjelder kun nye kunder.

Porto- og ekspedisjonsgebyr
Porto- og ekspedisjonsgebyr kommer i tillegg på hver forsendelse i henhold til gjeldende satser så fremt ikke annet er avtalt. Uavhentede bestillinger på postkontoret kan ha en returkostnad tilsvarende Postens gjeldende satser.

Angre – og returrett
Du er beskyttet av angrerettloven og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din første forsendelse. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den. Dersom varens verdi er redusert mer enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon må du dekke dette verditapet. Ved bruk av angreretten må du dekke kostnaden ved å sende varen i retur. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet som fulgte med på førstegangsbestillingen. De påfølgende varer i abonnementsavtalen er identisk med den første varen. Det er således ikke angre- og returrett på de varer du mottar etter den første pakken. Forsendelser som returneres til NutraQ Norway via postoppkrav vil ikke bli hentet.

Reklamasjon
Dersom den leverte varen har mangler, kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller heving av avtalen. Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger en melding om at du vil påberope deg mangelen. Du har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 måneder fra mangelen ble oppdaget. Reklamasjonsretten er begrenset til reklamasjoner innen varens holdbarhetsdato som angitt på emballasjen, og senest 2 år etter at du mottok varen. Ved for sen reklamasjon taper du retten til å gjøre mangelen gjeldende.
Reklamasjonsretten gjelder i tillegg til angreretten.
Ved reklamasjon, feil og mangler får du dekket eventuelle fraktkostnader. Vi foretar tilbakebetalingen med samme betalingsmiddel som du benyttet ved den opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet med oss.

Personopplysninger
Vi behandler alle personopplysninger konfidensielt og i henhold til gjeldende lovgivning. For mer informasjon om vår behandling av personopplysninger kontakt Kundeservice som vil hjelpe deg eller les vår personvernerklæring på provexin.nutraq.stage.dekodes.no.

Kundeservice
Du når Kundeservice på telefon 987 01 416 hverdager kl. 08.30-16.30. Du kan også benytte deg av vårt kontaktskjema eller sende en e-post til kundeservice@provexin.no. Vår kundeservice har lang erfaring med våre produkter og kan derfor lett svare deg på dine spørsmål. Kundeservice kan også hjelpe deg med å skreddersy en forsendelse som passer for nettopp deg.
For informasjon om våre klage- og erstatningsordninger i forbindelse med reklamasjon og/eller angre- og returrett kontakt Kundeservice.

Klager
Hvis du ønsker å klage på ditt kjøp, ta kontakt med kundeservice. Hvis vi mislykkes i å finne en løsning, kan du sende en klage til Forbrukertilsynet, Skippergata 8-10, 0152 Oslo, eller gå inn på forbrukerradet.no og bruk deres elektroniske klageskjema. Du kan også bruke EU-kommisjon- ens online klageportal selv om denne fortrinnsvis vil være relevant dersom du er en forbruker bosatt utenfor Norge. Du finner klageportalen på https://webgate.ec.europa.eu/odr

Lovvalg og verneting
Avtalen er underlagt norsk rett. Tvist mellom partene skal søkes løst gjennom forhandlinger. Dersom forhandlinger ikke fører frem, skal tvisten henvises til de ordinære domstoler. Rett verneting er Oslo tingrett.

Forbehold og ansvarsbegrensninger
Norvital tar forbehold om driftsstans eller uriktige priser, forårsaket av forhold utenfor vår kontroll, herunder tekniske problemer, inkludert, men ikke begrenset til, strømbrudd, overbelastning og sabotasje. Norvital tar videre forbehold om trykkfeil, prisfeil, merverdi- og øvrige avgiftsendringer samt leveringsproblemer. Eventuelle tilbud gjelder så lenge lageret rekker. Vi tar ikke ansvar for feil bruk av produkter. Følg anbefalt dosering på pakken.

Endring av vilkårene
Vilkårene er gjenstand for endringer ved særlige behov og/ eller offentlige endringer eller pålegg som påvirker disse vilkårene. Avtalen mellom partene innebærer i så fall at du aksepterer oppdaterte avtalevilkår. Nye vilkår vil bli kunngjort på vår nettside i kombinasjon med utsendelse av de nye vilkår sammen med første ordinære forsendelse.

Tilleggsvilkår for e-handel
Dersom varen(e) er bestilt gjennom internett gjelder følgende tilleggsvilkår utover øvrige avtalevilkår. Det blir i kjøpsøyeblikket informert om maksimal leveringstid fra bestilling er registrert. Kan vi ikke levere innen avtalt tid, blir du uten opphold informert om årsaken til forsinkelsen og får oppgitt ny leveringstid. Du har da rett til å heve kjøpet uten kostnad, kreve at kjøpet blir oppfylt eller kreve erstatningsvare fra NutraQ Norway AS.

Personvernerklæring

 

Vi er opptatt av våre brukeres personvern og sørger for at all behandling av personopplysninger skjer i henhold til gjeldende lovgivning. Vi gjør følgende for å håndtere dine personopplysninger på en sikker måte:

 

  1. Personopplysninger som samles inn om deg, og måten den brukes på og lagres

 

Norvital AS er ansvarlig for behandlingen av de personopplysningene du har avgitt til oss. Når du registrerer deg som kunde ber vi deg oppgi informasjon om fullt navn, adresse, e-post og telefonnummer. Vi trenger denne informasjonen for å kunne administrere ditt kundeforhold, sende deg dine bestillinger samt ha mulighet til å kontakte deg i forbindelse med ditt kundeforhold, hvis det skulle være behov for det. Informasjonen du oppgir vil bli oppbevart så lenge du har et aktivt kundeforhold hos oss. Norvital AS er forpliktet til å oppbevare deler av informasjonen også etter at ditt kundeforhold er opphørt. Vi er for eksempel pålagt å oppbevare enkelte kategorier av informasjon i forbindelse med regnskapsføring og disse opplysningene oppbevares i henhold til gjeldende regler om bokføring mv.

 

Når du gir oss dine personopplysninger ved bestilling, benyttes disse personopplysningene for å håndtere din spesifikke forespørsel. Vi vil også bruke informasjonen til å kommunisere med deg og for å tilpasse tjenesten vår. Vi kan kontakte deg via telefon, elektronisk kommunikasjon og brev med mindre du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet. Etter endt kundeforhold vil vi fortsette å oppbevare navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer og kjøpshistorikk for å kontakte deg ved telefon, elektronisk kommunikasjon eller adressert post med tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg, med mindre du har reservert deg for dette i Reservasjonsregisteret eller du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet. Vi vil for øvrig kunne foreta en personlig tilpasning av slike henvendelser på det grunnlag at det ivaretar Norvital AS’ berettigede interesse i å benytte markedsføring som oppleves relevant av mottakerne.

 

Norvital AS har i henhold til regnskapsloven og bokføringsloven plikt til å oppbevare visse opplysninger, herunder dine betalingstransaksjoner for tidligere ordrebestillinger, i fem år etter regnskapsårets slutt. Når du gjør en ny ordrebestilling aksepterer du at Norvital AS kan benytte visse bokføringspliktige opplysninger om din betalingshistorikk for å kontrollere at du ikke har utestående forfalte fakturaer fra tidligere ordrebestillinger, innen vi godkjenner din nye ordrebestilling.

 

Dine personopplysninger kan videre brukes til følgende formål: regnskap, fakturering og revisjon, betalingsverifiseringer, administrative og juridiske formål, statistikk og markedsføringsanalyse med sikte på å forbedre våre tjenester, nettstedet og brukeropplevelsen, utvikling og vedlikehold av våre systemer, samt kundeanalyser og -undersøkelser.

Hvis du er under 18 må du ha samtykke fra foreldre eller foresatte før du gir oss dine personopplysninger.

 

  1. Hvor henter vi opplysninger fra

 

Personopplysningene som behandles av Norvital AS innhentes fra deg ved registrering som nevnt under punkt 1.

 

 

Videre innhentes kjønn og fødselsdato for produktutvikling og for å tilpasse vår markedsføring, samt adresse og telefonnummer i de tilfeller du ikke har oppgitt dette selv. Vi henter nevnte opplysninger fra våre samarbeidspartnere Bisnode AS og Link Mobility AS.

 

  1. Personopplysninger til tredjepart

 

Vi kan bruke underleverandører for å håndtere de personopplysninger som samles inn. Disse underleverandørene kan være lokalisert i Norge eller i utlandet. Når vi benytter slike underleverandører forsikrer vi om at hensiktsmessige kontraktsmessige sikringstiltak er implementert i henhold til gjeldende personvernregler.

 

Vi kan også dele dine personopplysninger med selskaper i vårt konsern eller med andre selskaper som samarbeider med oss for formål som nevnt i punkt 1, både i og utenfor EU/EØS. Norvital AS er ansvarlig for å sikre at overføringen av dine personopplysninger skjer i henhold til gjeldende regelverk gjennom konserninterne regler.

 

Vi kan gi fra oss din personlige informasjon til andre der vi er pålagt eller tillatt å gjøre det ved lov, eller hvis du sender oss noe materiale som er ulovlig.

 

  1. Direktemarkedsføring ved elektronisk kommunikasjon.

 

Så lenge du er kunde hos Norvital AS vil vi bruke informasjonen din til å sende deg tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg. Du kan melde deg av ved å følge instruksjonene som vi vil gi deg ved hver kommunikasjon.

 

  1. Sikkerhet

 

Alle personopplysninger blir lagret i et sikkert miljø. Vårt nettsted benytter Secure Sockets Layer (SSL) krypteringsteknologi. Dette er en av de mest avanserte sikkerhetsteknologier som for tiden er tilgjengelig for nettransaksjoner. Den krypterer all din personlige informasjon slik at det ikke kan leses som informasjon over Internett.

 

  1. Retting og sletting

 

Dersom det er behandlet personopplysninger som er uriktige, ufullstendige eller som det ikke er adgang til å behandle, vil Norvital AS av eget tiltak eller på begjæring fra deg rette eller slette de mangelfulle opplysningene.

 

Dine personopplysninger vil bli slettet/anonymisert når det ikke lenger er saklig behov for å oppbevare dem i Norvital AS, med mindre annet regelverk pålegger videre oppbevaring. Norvital AS gjennomfører en vurdering av behov for fortsatt lagring etter avslutning av kundeforhold. Alle personopplysninger som ikke lenger er nødvendige for å gjennomføre formålet med lagringen vil bli slettet/anonymisert. Fortsatt oppbevaring av personopplysninger etter dette vil enten være begrunnet i lovhjemmel eller samtykke fra deg.

 

  1. Andre spørsmål

 

Norvital AS ved daglig leder er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger som beskrevet ovenfor. Personopplysningsloven gir deg rett til å stille oss spørsmål om hva slags informasjon vi har lagret om deg, kilden til denne informasjonen, og hvordan denne informasjonen har blitt benyttet. Du har rett til å få en kopi av informasjonen vi har lagret om deg og be om at opplysningene vi har skal slettes, rettes eller at behandlingen skal begrenses. I tillegg har du rett til å be om å få dine data overført til en annen juridisk enhet (data portabilitet). Enhver slik anmodning må være skriftlig og rettes til adressen nedenfor. Hvis du ønsker å oppdatere informasjonen din, endre kommunikasjonspreferanser, eller hvis du ikke ønsker å motta markedsføring fra oss i fremtiden, vennligst rett en skriftlig anmodning til:

 

Norvital AS

Postboks 234 Manglerud

0612 OSLO

eller til kundeservice@nutraq.stage.dekodes.no

 

Eventuelle klager på Norvital AS’ behandling av personopplysninger kan rettes til Datatilsynet, Postboks 8177 Dep., 0034 Oslo. Datatilsynets epostadresse er: postkasse@datatilsynet.no.

 

  1. Oppdateringer

 

Vi kan endre denne personvernerklæringen fra tid til annen. Dette vil bli gjort for å møte endringer i rammevilkår, kommersielle behov, eller for å tilfredsstille behovene til våre kunder, markedsføringspartnere og tjenesteleverandører. Oppdaterte versjoner vil bli publisert på vår nettside og datoen for endringen vil vises, slik at du er klar over når siste oppdatering fant sted.

Personvernerklæringen ble sist oppdatert 07.03.2018.

 

Provexin®A100HF*:

• Klinisk studie - dokumentert effekt
• Egenbehandling av arvelig hårtap
• Enkel å påføre, trekker godt inn i hodebunnen

* Provexin®A100HF er registrert som medisinsk utstyr klasse I i EU.